Monday 5 December 2011

diri saya :)

assalammuallaikum ^^ alhamdulillah , follower saye semakin bertambah , terima kasih , jasamu ku kenangg , huahua . saya nk cerita sikit tentang , diri saya . boleh ? alhamdulillah , keputusan upsr saya sangat memuaskan semua pihak . saya mendapat 4A 1B dlm upsr , saya berasa bangga dengan diri saya walaupun saya mendapat 1 B . setakat ini sahaja saya mampu , ini juga berkat usaha saya sendiri , berkat doa ibu bapa , pengajaran daripada guru-guru , saya ingin mengucapkan terima kasih banyak-banyak dan saya tidak lupa juga dengan kawan-kawan saya yang sentiasa menolong saya dan sudi berkongsi ilmu dengan saya .

sekarang , saya sedang menunggu surat daripada sekolah-sekolah khas . harap-harap saya dapat ke sekolah yang saya impikan selama ini .

AMIN ! ^^

bersambung ....

No comments:

Post a Comment