Monday 5 December 2011

assalammuallaikum ~ saya kembali . huahua , :) nk cerita niii , pasal COUPLE . huahua , saya pernah juga couple , boleh dikatakan seronok juga . haha XD , huh ! teringat pula dekat kawan saya yang selalu tukar teman lelaki . hehe , kalau orang sudah be-couple , memang dah tak ingat dunia lagi dah , saya kadang-kadang macam itu juga , haha . nak cerita lah nii , kalau dah asyik sangat be-couple , jangan lah nak berkorban sangat dengan teman wanita/lelaki , bukannya tak boleh berkorban , tapi jangan lah over sangat .


siapalah yang tak sayang teman lelaki/wanita oiii ! haha . kadang-kadang saya suka sangat berangan , sampai tak dapat tidur malam . kuat sangat berangan , tah apa jadi kat saya dah besar nanti . hrmmm ? okaylah ,


bersambung .....

No comments:

Post a Comment